KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya

  • masa pelepasan:2023-08-15 09:04:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:130
  • Penerangan pantas:

    Korgan,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagi

Kandungan artikel

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

KorganPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Pada pengurusan muatan:

Santo TomasPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,KorganPiawai terakhir untuk pengubah jenis kering,KorganKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Kilang pengubah kuasa

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

pakejKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, yang menyebabkan panas, suhu meningkat,KorganPengubah minyak terjun 35kV, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya



Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Seluruh julat produkApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Selepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

KorganApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kebocoran minyak di flange looper

KorganMaklumat produk lain
  • TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

    TevesoJembatan naik kecil sederhanaKeperluan teknikal yang harus dipenuhi

  • TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    TevesoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

    TevesoFully automatic reclaimerApakah ciri penggunaannya?

  • KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

    KunmingApakah pengubah kuasa jenis keringCadangan jenama industri

  • AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

    AnchoragePenangkatan meja angkat hidraulikMengoptimumkan keadaan yang optimum

  • AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

    AnchorageHarga Jembatan NaikCepat dalam penggunaan industri

  • XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

    XinrongJembatan naik mudahPengeluaran relau letupan disambung semula selepas percutian, harga stabil

  • XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

    XinrongPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKawasan tanah

  • segera:Peringatan: Maklumat KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya memberi anda KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya oleh syarikat kami, perkhidmatan KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya. KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KorganParameter pengubah terjun minyak 1250kvaApakah kaedah pembungkusannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!